martes, 8 de enero de 2008

CAMPAIGNS OF TBWA PARIS FOR AMNESTY // CAMPAÑAS DE TBWA PARIS PARA AMNISTÍA



















Agencia: TBWA, Paris
Director Creativo: Erik Vervroegen
Redactor: Veronique sels, Daniel Perez
Director de Arte: Ingrid Varetz, Javier Rodriguez
Fotógrafo: Michael Lewis
They do not perceive money for that reason. The publicity agencies work of altruistic form for the ONG and in return they enjoy a freedom to develop its unthinkable creativity with other clients. What it is materialized in prizes in the festivales. Equivalent to prestige. From the interchange of favors are jewels like these of agency TBWA Paris for Amnesty International.
In this short advertising one it is wanted to emphasize the importance that has the participation of each ciudadado in the combat against the violations of Human rights. The campaign was recognized by the profession with a gold lion in the last edition of the international festival of publicity of Cannens, that was celebrated in June and reunited in the French coast to most outstanding of the world-wide publicity. The graphical campaign has been sent later and the photographies belong to Michael Lewis.
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No perciben dinero por ello. Las agencias de publicidad trabajan de forma altruista para las ONG y a cambio gozan de una libertad para desarrollar su creatividad impensable con otros clientes. Lo que se materializa en premios en los festivales. Equivalentes a prestigio. Del intercambio de favores resultan joyas como éstas de la agencia TBWA Paris para Amnistía Internacional.

Vea la campaña gráfica
En este corto publicitario se quiere resaltar la importancia que tiene la participación de cada ciudadado en el combate contra las violaciones de Derechos Humanos.
La campaña fue reconocida por la profesión con un león de oro en la pasada edición del festival internacional de publicidad de Cannens, que se celebró en junio y reunió en la costa francesa a lo más destacado de la publicidad mundial.
La
campaña gráfica se ha lanzado con posterioridad y las fotografías pertenecen a Michael Lewis.